Head of Clients’ Operations to nowe stanowisko w strukturze K2 Create, które podlega bezpośrednio Michałowi Rutkowskiemu, dyrektorowi zarządzającemu K2 Create.
- Netflix to jedna z najszybciej rosnących, najbardziej innowacyjnych, najciekawszych, ale i najbardziej wymagających marek. Żyjemy w świecie permanentnej zmiany, co chwila pojawiają się nowe wyzwania, nowe kanały i nowe narzędzia komunikacji contentowej i socialowej. K2 Create pracuje dla Netflix od momentu wejścia marki na polski rynek w 2016 roku i czujemy się częścią kultury organizacyjnej Netflix. A ta wymaga ciągłego zwinnego dostosowywania planów do zakładanych celów, poszukiwania źródeł kreatywności, produktywności i innowacji. Ola jest chodzącą emanacją dewizy ‘wolność i odpowiedzialność’ i najlepszą osobą do prowadzenia całości działań operacyjnych social marketingu nie tylko na polskim rynku – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.
W zespole awansowała również Anna Sierakowska-Nikiel, która od lutego 2023 roku obejmie stanowisko Creative Operations’ Manager. Jej zadaniem będzie zarządzanie operacyjne pracami zespołu kreatywnego i koordynacja produkcji kampanii w mediach społecznościowych, zgodnie z celami stawianymi przez klienta.