Deficyt kompetencji spowalnia transformację cyfrową w Polsce.

Raport IDG pokazuje czarno na białym: firmy w Polsce mają duży problem z kompetencjami chmurowymi.

Czas pandemii jest dla wielu firm sprawdzianem z transformacji cyfrowej. Udowadnia, że brakuje nie tylko narzędzi technologicznych, ale i kompetencji do błyskawicznego przestawienia na funkcjonowanie w świecie on-line.

Obecna rzeczywistość, na skalę wcześniej niespotykaną, oparła się na dostępności i niezawodności narzędzi do pracy i nauki zdalnej, rozwiązań IT wspierających biznes oraz utrzymaniu systemów i danych w chmurze.

Firmy i instytucje stanęły w obliczu konieczności stawienia czoła nowym wyzwaniom. Główne z nich to zachowanie ciągłości biznesowej i operacyjnej oraz przedefiniowania swojego podejścia do transformacji cyfrowej. Przetrwają te, które błyskawicznie dostosowują się do sytuacji nadzwyczajnej, spowodowanej przez COVID-19.

Przeczytaj więcej w serwisie Oktawave.

Oktawave. 22.04.2020.