Serwis ogłoszeniowy Morizon.pl wystartował z nową kampanią wizerunkową obejmującą spoty do telewizji oraz digitalu. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja K2 Create, a za planowanie i zakup mediów offline i online – K2 Precise.
Hasło przewodnie kampanii to „Jest tyle powodów, żeby szukać nowego mieszkania. I jeszcze więcej, żeby znaleźć je na Morizon.pl. Znajdź swój dom”. W reklamie wykorzystano utwór „Piosenka księżycowa”, który na potrzeby kampanii został nagrany w nowej wersji. Towarzyszący reklamie nostalgiczny głos Anity Lipnickiej zachęca do tego, żeby to strona i aplikacja Morizon były miejscami na znalezienie swojego nowego, wymarzonego domu.
Pracując nad ideą kreatywną, zależało nam, aby pokazać skuteczność wyszukiwarki Morizon.pl. Stąd, zamiast mówić "Szukaj", zdecydowaliśmy się na "Znajdź". Od razu przypomniała nam się "Piosenka księżycowa" Varius Manx i zwrotka "Kiedyś znajdę dla nas dom...”. Ten utwór wywołuje emocje i wspomnienia u każdego, kto słuchał go w latach '90. Teraz to samo pokolenie zakłada rodziny, robi kariery, wyprowadza się do innych miast… inaczej mówiąc – ma milion powodów, by szukać mieszkania – mówi Iwa Bondarczuk-Olszewska, Art Director w K2 Create.
Koncept kreatywny przygotowała agencja K2 Create, za realizację odpowiada dom postprodukcyjny Black Photon, a zasięgową kampanię w mediach offline (TV) jak i digitalu (YouTube, Social, Programmatic) przeprowadzi agencja K2 Precise.