Podczas marcowej domówki Desperadosa kluczową rolę odegrają smartfony. Głównym elementem eventu będzie składająca się z 1500 telefonów komórkowych interaktywna instalacja, która dostarczy uczestnikom niespotykaną oprawę multimedialną imprezy.
Gospodynią i prowadzącą wydarzenie będzie Karolina Gilon wspierana przez Adama Bogutę. Podczas imprezy zagra duet DJski – Last Robots. By zdobyć wejściówki na to wydarzenie, należy wziąć udział w konkursie na stronie marki Desperados na Facebooku i przedstawić pomysł na swoją wymarzoną domówkę.
Agencja K2 odpowiada za całościowy koncept kreatywny wydarzenia, jego promocję oraz współpracę z influencerami. Smartfonowa instalacja powstanie dzięki współpracy z agencją eventową Brave.
Właścicielem marki Desperados jest Grupa Żywiec, jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Obok Desperadosa koncern posiada w swoim portfolio takie marki jak: Heineken, Żywiec, Warka, EB, Specjal, Tatra, Królweskie, Leżajsk, Brackie oraz Dziki Sad.