K2 i K2 Precise wprowadzą na rynek Majonez Wielkopolski.

Agencje K2 i K2 Precise wygrały przetarg na kampanię 360 launchującą nowy produkt z portfolio PRINCES FOODS BESLOTEN VENNOOTSCHAP sp. z o. o. – Majonez Wielkopolski. Agencja K2 opracowała strategię i koncept kreatywny kampanii, K2 Precise zaś zaplanowała do niej media.

Działania obejmują ATL, BTL, digital, social media oraz współpracę z influencerami. K2 przygotuje m.in. spoty reklamowe do TV i digitalu, reklamy prasowe, content do social mediów oraz landing page kampanii. K2 Precise zaś opracuje kompleksowy media plan do wszystkich ww. kanałów komunikacji.

Firma PRINCES FOODS BESLOTEN VENNOOTSCHAP sp. z o. o. została założona w Liverpoolu w 1880 roku i jest wiodącym międzynarodowym dostawcą jedzenia oraz napojów, przywiązującym dużą wagę do jakości swoich produktów, uczciwości oraz zrównoważonego rozwoju.

K2 Create. 20.03.2019.