K2 odpowiada za markę Jack Daniel’s w social media.

Agencja K2 przejęła obsługę kreatywno-strategiczną oraz moderację głównych kanałów marki Jack Daniel’s w mediach społecznościowych.
Agencja_K2_dla_Jack_Daniels

Agencja odpowiada za kompleksową strategię i koncepcję kreatywną komunikacji marki na Facebooku oraz wprowadzenie jej na Instagram, w ramach współpracy z Brown-Forman Polska, nawiązanej w czerwcu.

W okresie wakacyjnym komunikacja poświęcona jest miksologii – barmańskiej sztuce tworzenia koktajli. To zarazem pretekst, żeby pokazać różne oblicza Jack’a – te bardziej kolorowe, szalone, otwarte na eksperymenty i lubiące wmiksować się w rozbawiony tłum.

Każda kreacja w mediach społecznościowych podkreśla wyrazisty charakter ikonicznej marki. Jack Daniel’s inspiruje do robienia rzeczy, których się pragnie, najlepiej jak się da. Mówi do tych, którzy mają odwagę iść swoją ścieżką i niezależnie od tego, w którym kierunku zmierza świat, robić rzeczy, w które wierzą– komentuje Marta Krakowska - Sochacz, Account Directorka dowodząca zespołem accounckim.
K2 Create. 06.08.2020.