Współpraca K2 Precise i Queisser Pharma, właściciela marki Doppelherz, ma charakter stały i obejmuje obsługę w digitalu e-sklepu oraz produktów z portfolio marki Doppelherz: IBS (Na drażliwe jelita), Kollagen Beauty, Kollagen 11.000, Doppelsil Max. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii świadomościowych oraz sprzedażowych, a zakres współpracy obejmuje m.in. SEM, Social, Display, Programmatic.
– Decyzję o współpracy z agencją K2 Precise podjęliśmy na podstawie mocnych kompetencji, zaproponowanej strategii, kreatywnego podejścia do rozwoju portfolio oraz zaangażowania zespołu już na etapie przetargu. Wierzymy, że jako nasz partner biznesowy wniesie nie tylko swoje bogate doświadczenie w branży farmaceutycznej, ale również nową energię, innowacyjne myślenie oraz rozwiązania w procesie rozwoju i budowy siły naszych produktów. Dzięki temu możemy skutecznie rozwijać się na rynku i osiągać kolejne cele i sukcesy. – Paweł Bogdan, Digital & E-commerce Manager w Queisser Pharma Poland.
Produkty Queisser Pharma są dedykowane różnorodnym grupom odbiorców. Celem jest osiągnięcie maksymalnej penetracji wśród poszczególnych grup docelowych, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów i dostarczyć im odpowiednie rozwiązania.