W ramach działań promujących pięknie niewielki, wielce zaawansowany dekoder 4K od UPC, 23 października ruszyła kampania reklamowa przygotowana przez Agencję K2. Najnowsza kampania UPC promuje dekoder 4K, w mini rozmiarze, ale z całą mocą możliwości. UPC TV 4K BOX oferuje dostęp do niemal 200 kanałów, w tym tych w jakości 4K, sterowanie głosem, profile, Replay TV czy oglądanie telewizji na różnych urządzeniach.
To już kolejna kampania UPC, która wykorzystuje stworzonego przez nas brand hero nie w ramach historii stricte fabularnej, a raczej symbolicznej, plakatowej. Konsekwentnie budujemy visual identity marki, rozbudowujemy repertuar wykorzystywanych form. To kapitał marketingowy, z którego marka będzie mogła korzystać przez lata – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny K2.
Spot wyreżyserował Daniel Jaroszek, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno. Działania obejmują również kampanię digitalową, outdoor i BTL. Za zakup mediów odpowiada OMD.