K2 wspiera launch Desperadosa Mojito.

K2 realizuje kampanię wprowadzającą na rynek nowy wariant piwa Desperados – Mojito. Agencji powierzono m.in. stworzenie konceptu kreatywnego do spotu telewizyjnego oraz realizację działań w obszarze VOD.
K2 realizuje kampanię wprowadzającą na rynek nowy wariant piwa Desperados – Mojito

Spot przedstawia letnie, miejskie imprezy, którym towarzyszy szalona i spontaniczna zabawa oraz orzeźwiający smak Desperadosa Mojito. Kampania skierowana jest do ludzi w wieku 18-34 lata. Jej start zaplanowano na drugą połowę maja br.

Agencja K2 obsługuje markę Desperados od 6 lat. Najważniejszymi, wspólnymi osiągnięciami agencji i klienta jest realizacja pierwszej polskiej loterii w całości prowadzonej przez messengerowego chatbota oraz stworzenie bota komponującego muzykę. Projekty te nagrodzono m.in. statuetką Mixx Awards oraz nagrodami Innovation Ad 2018 i 2019.

K2 Create. 21.05.2019.