K2 Digital Transformation (zespół doradców przy agencji K2) zaprojektował i wdrożył zaawansowanego technologicznie chatbota dla Warty. To pierwsze tego typu rozwiązanie, które dzięki integracji z wewnętrznymi systemami ubezpieczyciela pozwala na ekspresowe uzyskanie pomocy i zgłoszenie szkody przez aplikację Messenger.
Wdrożony we wrześniu br. chatbot (www.messenger.com/t/wartaPL) wyposażony jest w silnik NLP (Natural Language Processing), dzięki czemu szybko i sprawnie odpowiada na pytania dotyczące ubezpieczeń. Pomaga także w sytuacjach kryzysowych. Jest zintegrowany z pozostałymi systemami Warty tak, by zapewnić bezpieczeństwo i poufność udostępnianym danym.
Chatbot ściśle współpracuje z Działem Obsługi Klienta — gdy rozpoznaje problem, na który sam nie jest w stanie odpowiedzieć, przełącza klienta na Live Chat z konsultantem. Dzięki takiemu systemowi wszyscy ubezpieczeni w Warcie otrzymają najlepszą możliwą pomoc, nawet w najtrudniejszych przypadkach, takich jak wypadek czy pożar.
Chatbot sprawia, że Warta jest dostępna dla swoich klientów 24h na dobę.