Tomasz Choroszewski nowym Chief Media Officerem w K2 Precise.

Z początkiem sierpnia do agencji K2 Precise (Grupa K2) dołączył Tomasz Choroszewski, który objął stanowisko Chief Media Officera. Będzie on odpowiadał m.in. za obszar marketingu precyzyjnego, afiliację oraz zespół client service.
Zdjęcie Tomasza Choroszewskiego
Przez kilkanaście lat Tomek zdobył bogate doświadczenie z różnych stron rynku, co w połączeniu z dużym wyczuciem produktu mediowego, jak również zrozumieniem biznesu pozwoli na wzmocnienie naszej roli jako strategicznego partnera klientów. Tomek jest również liderem mocno zorientowanym na ludzi, dzięki czemu wierzę, że będzie w stanie skutecznie wspierać nasz zespół ekspertów i pozostałych liderów, z którymi będzie budować sukces klientów. Z kolei doświadczenia w działaniach efektywnościowych wzmocnią naszą ekspertyzę w dostarczaniu klientom policzalnej wartości w oparciu o dane – komentuje Katarzyna Wiśniewska, Dyrektor Zarządzająca K2 Precise.

Więcej w serwisie K2 Precise.

K2 Precise. 10.08.2021.