Wystartowała kampania UPC Freedom autorstwa K2 Create.

W nowej kampanii marki UPC „Freedom” bohater marki UPCeusz oraz jej ambasador Marcin Prokop promują najnowszą ofertę operatora – Zestaw MEGA PAKA. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
Marcin Prokop i UPCeusz grają na komputerze

Pakiet MEGA PAKA składa się z internetu światłowodowego o prędkości do 750 Mb/s, pakietu telewizyjnego MAX TV oraz dostępu do najnowszej platformy streamingowej na rynku polskim – Viaplay, a to wszystko za 49,99 zł przez 5 miesięcy.

W naszej kampanii zaglądamy niejako przez dziurkę od klucza do Marcina Prokopa i razem z jego sąsiadami zastanawiamy się, co on tam w domu robi? Ale w końcu jak się ma takiego ambasadora, to jak z ofertą UPC – można wszystko – mówi Magdalena Banasik, Head of Creatives w K2 Create.

Kampania wystartowała pod koniec stycznia i obejmuje spoty do digitalu, komunikację w social mediach, kampanię banerową w internecie i OOH.

Koncept kreatywny przygotowała agencja K2 Create, za realizację odpowiada dom produkcyjny Makata oraz dom postprodukcyjny Human Ark.

K2 Create. 26.01.2022.