Aplikacja FreeGoods dla Pepsico do zarządzania promocjami.

coke header desktop

Wyzwanie marki

Pepsico logo

Dla kontrahentów współpracujących z Pepsico bardzo ważna jest kwestia warunków współpracy oraz promocji, na jakie mogą liczyć. Każda promocja powinna być oparta na jasnych regułach oraz podlegać akceptacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Do momentu przygotowania aplikacji „FreeGoods” wszystkie wnioski o promocję były tworzone w programie Excel i przesyłane mailowo do akceptacji. Zarówno wniosek jak i sama akceptacja sprawiały wiele problemów. Brakowało kontroli nad prawidłowością i kompletnością danych, a także samą akceptacją (np. wnioski były składane przez osoby do tego nieuprawnione). W rezultacie cały proces bardzo się wydłużał.

Stworzona przez Fabrity aplikacja pozwoliła:

  • Sprawdzać poprawność danych wprowadzanych do aplikacji.
  • Wyznaczać odpowiednią osobę akceptującą daną promocję.
  • Wysyłać powiadomienia użytkownikom, kiedy wymagane jest ich działanie.
  • Analizować dane dotyczące promocji, dzięki kilku rodzajom raportów.

Dowiedz się, jak tego dokonaliśmy. Przeczytaj więcej w serwisie Fabrity.

Business Unit:
Fabrity
Klient:
Pepsico
Branża:
FMCG
Usługi:
Software development