Wyzwanie marki
Dla kontrahentów współpracujących z Pepsico bardzo ważna jest kwestia warunków współpracy oraz promocji, na jakie mogą liczyć. Każda promocja powinna być oparta na jasnych regułach oraz podlegać akceptacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Do momentu przygotowania aplikacji „FreeGoods” wszystkie wnioski o promocję były tworzone w programie Excel i przesyłane mailowo do akceptacji. Zarówno wniosek jak i sama akceptacja sprawiały wiele problemów. Brakowało kontroli nad prawidłowością i kompletnością danych, a także samą akceptacją (np. wnioski były składane przez osoby do tego nieuprawnione). W rezultacie cały proces bardzo się wydłużał.
Stworzona przez Fabrity aplikacja pozwoliła:
- Sprawdzać poprawność danych wprowadzanych do aplikacji.
- Wyznaczać odpowiednią osobę akceptującą daną promocję.
- Wysyłać powiadomienia użytkownikom, kiedy wymagane jest ich działanie.
- Analizować dane dotyczące promocji, dzięki kilku rodzajom raportów.
Dowiedz się, jak tego dokonaliśmy. Przeczytaj więcej w serwisie Fabrity.