Centrum Nauki Kopernik chciało ulepszyć swój serwis internetowy tak, aby był wygodniejszy w użytkowaniu i atrakcyjniejszy dla odwiedzających. Aby to osiągnąć, strona miała być zgodna z najnowszymi standardami w obszarze UX i designu, włączając w to dostosowanie do urządzeń mobilnych. Nowy, przejrzysty i intuicyjny serwis miał być wirtualnym przewodnikiem po atrakcjach Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Ważnym aspektem projektu było uproszczenie ścieżki zakupu biletu i organizacji wizyty, jak również zmniejszenie ilości zapytań do centrum obsługi klienta.
Fabrity zupełnie przeprojektowało serwis tak, aby był dużo bardziej przyjazny dla użytkowników i użytkowniczek. Zmiany zostały wprowadzone w systemie zakupu biletów i były zgodne z najnowszymi trendami projektowania. Nowa ścieżka sprzedaży biletów umożliwia zakup już w czterech krokach, niezależnie od urządzenia. Wykorzystano przy tym prosty i przejrzysty „krokomierz” oraz koszyk inspirowany stronami e-commerce.