Wyzwanie marki
W drugim kwartale 2020 roku wiele firm z sektora handlowego (również tych posiadających kilka kanałów sprzedaży) borykało się z problemami związanymi z pandemicznymi obostrzeniami i zamknięciem sklepów. W celu wykorzystania rosnącego potencjału w kanale online wspólnie z marką OCHNIK zrewidowaliśmy obecną strategię – pamiętając cały czas o zachowaniu odpowiedniego wskaźnika koszt/przychód. Biorąc pod uwagę, że pomiar sprzedaży z Facebooka odbywa się za pośrednictwem Google Analytics, w dużym stopniu postanowiliśmy skupić się na optymalizacji krzyżowej.
Dzięki optymalizacji procesu przekazywania informacji z Facebooka do Google Analytics oraz dopasowaniu formatów reklamowych osiągnęliśmy:
- Spadek wskaźnika koszt/przychód o 11%
- Wzrost ruchu o 82%
- Wzrost przychodów z Facebooka o 141%
Dowiedz się, jak tego dokonaliśmy. Przeczytaj więcej w serwisie K2 Precise.