Jak skutecznie zwiększyć przychód w e-commerce?

K2 Precise dla OCHNIK

Wyzwanie marki

Logo OCHNIK

W drugim kwartale 2020 roku wiele firm z sektora handlowego (również tych posiadających kilka kanałów sprzedaży) borykało się z problemami związanymi z pandemicznymi obostrzeniami i zamknięciem sklepów. W celu wykorzystania rosnącego potencjału w kanale online wspólnie z marką OCHNIK zrewidowaliśmy obecną strategię – pamiętając cały czas o zachowaniu odpowiedniego wskaźnika koszt/przychód. Biorąc pod uwagę, że pomiar sprzedaży z Facebooka odbywa się za pośrednictwem Google Analytics, w dużym stopniu postanowiliśmy skupić się na optymalizacji krzyżowej.

Dzięki optymalizacji procesu przekazywania informacji z Facebooka do Google Analytics oraz dopasowaniu formatów reklamowych osiągnęliśmy:

  • Spadek wskaźnika koszt/przychód o 11%
  • Wzrost ruchu o 82%
  • Wzrost przychodów z Facebooka o 141%

Dowiedz się, jak tego dokonaliśmy. Przeczytaj więcej w serwisie K2 Precise.

Business Unit:
K2 Precise
Klient:
OCHNIK
Branża:
Retail
Usługi:
Paid Social Ads
Analityka e-commerce