Jak zwiększyć konwersję z działań płatnych w sieci wyszukiwania?

K2 Precise dla MEED

Wyzwanie marki

MEED logo

MEED to firma zajmująca się analityką biznesową oraz bazami danych, operująca w krajach Bliskiego Wschodu. W ramach nawiązanej współpracy zlecono nam pozyskiwanie nowych, wartościowych leadów w kanale online. Nasze działania miały objąć kraje regionu MENA.

Dzięki zmianom na koncie reklamowym Google Ads osiągnęliśmy:

  • Niższy koszt kliknięcia – spadek o 7%
  • Niższy koszt konwersji – spadek o 12%
  • Wzrost konwersji o 19%

Dowiedz się, jak tego dokonaliśmy. Przeczytaj więcej w serwisie K2 Precise.

Business Unit:
K2 Precise
Klient:
MEED
Branża:
Business Intelligence
Usługi:
Google Ads
Google Analytics
Na naszej stronie używamy plików cookies, aby zapewnić bezpieczne i poprawne wyświetlanie strony, a także w celach statystycznych i analitycznych oraz w celach reklamowych i marketingowych. Klikając przycisk „zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików w w/w celach. Administratorem danych jest Agencja K2 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KRS: 0000435988). W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookies, w sposób wskazany w pkt V Polityki Prywatności. Klauzula informacyjna, w której znajduje się m.in. katalog praw, które przysługują Ci w związku z przetwarzaniem danych jest dostępna w naszej Polityce Prywatności.