Zbliżało się lato, a na rynku zadebiutować miał Lemon Lemon - nowa, bąbelkowa lemoniada od 7UP. Naszym zadaniem było sprawić, by Lemon Lemon stał się nieodłączną częścią letniego wypoczynku.
Zbliżało się lato, a na rynku zadebiutować miał Lemon Lemon - nowa, bąbelkowa lemoniada od 7UP. Naszym zadaniem było sprawić, by Lemon Lemon stał się nieodłączną częścią letniego wypoczynku.
Stanęliśmy przed wyzwaniem dotarcia do młodych ludzi i sprawienia, by posmakowali bardzo, bardzo cytrynowej lemoniady. Chcieliśmy, by stała się ona symbolem wakacyjnego luzu, radosnego czasu spędzanego ze znajomymi i letniej beztroski.
Postanowiliśmy wykorzystać escape moments, czyli chwile tu i teraz, spędzane z przyjaciółmi na łonie natury. Chcieliśmy, by tego lata w całej Polsce zapanował „stan Lemon Lemon”. I tak też się stało. Wykreowaliśmy wyrazistych ambasadorów marki i zaangażowaliśmy znanych influencerów. We współpracy z zespołem Xxanaxx stworzyliśmy przebój lata „Bardzo, bardzo” odzwierciedlający lekkość marki i wyżej wspomniany stan Lemon Lemon. Każdy mógł go zasmakować na Targach Śniadaniowych oraz w popularnych letnich miejscach. A dzięki współpracy z Robertem Kupiszem i specjalnie stworzonej kolekcji ubrań, stan Lemon Lemon zawitał też do świata mody.
Na temat Lemon Lemon pojawiło się w social mediach przeszło 1700 publikacji, które wygenerowały tysiące polubień i setki komentarzy. Zasięg tych publikacji wyniósł ponad 2 miliony odbiorców.