Na zlecenie Polskiej Grupy Energetycznej odświeżyliśmy dotychczasową identyfikację materiałów promocyjnych. Stworzyliśmy spójną, czytelną komunikację, która skutecznie uporządkowała niezwykle rozbudowaną ofertę PGE.
Na zlecenie Polskiej Grupy Energetycznej odświeżyliśmy dotychczasową identyfikację materiałów promocyjnych. Stworzyliśmy spójną, czytelną komunikację, która skutecznie uporządkowała niezwykle rozbudowaną ofertę PGE.
Wcześniejsza identyfikacja PGE opierała się na przedstawianiu maszyn i urządzeń „ożywianych” przez prąd, który występował pod postacią „świetlików”. W związku z poszerzeniem oferty produktowej o usługi ciepłownicze, zaistniała potrzeba stworzenia zupełnie nowego konceptu, który w spójny i czytelny sposób komunikowałby powiększoną ofertę.
Zaprojektowaliśmy identyfikację , która pozwalała komunikować nie tylko usługi związane z prądem i usługami ciepłowniczymi, ale również szeroki wachlarz dodatkowych rozwiązań proponowanych przez PGE, m.in. „Ubezpieczenie Zdrowotne“ i „Pomoc Fachowców“.
Stworzyliśmy symbole trzech głównych obszarów działania PGE, tj. DOM (okrąg), FIRMA (trójkąt), PRZEMYSŁ (kwadrat) i powiązaliśmy je z istotą poszczególnych ofert. W ten sposób powstała seria obrazów przedstawiających symbol, przedmiot oferty oraz świetliki będące nawiązaniem do poprzedniej identyfikacji.
Uzupełnieniem materiałów promocyjnych była linia plakatów informacyjnych zaprojektowana z myślą o Biurach Obsługi Klienta. Ich intensywne tła oraz kontrastujące zestawienia kolorystyczne miały za zadanie przykuć uwagę i zachęcić do zapoznania się z ich treścią.
Nowa identyfikacja wizualna odświeżyła, unowocześniła i uspójniła ofertę PGE. Nasze działania sprawiły, że z dużej liczby pozornie niezwiązanych ze sobą ofert wyłonił się klarowny, nowoczesny wizerunek całej marki.