Wyzwanie.
Polska Grupa Energetyczna, gigant polskiej energetyki, powiększył portfolio swoich usług o ciepłownictwo. W związku z tym powstała potrzeba stworzenia nowej, długofalowej platformy komunikacji, która ociepliłaby nieco chłodny wizerunek „olbrzyma” oraz zakomunikowałaby jeszcze większe kompetencje marki. Największym wyzwaniem było przedstawienie czegoś, czego nie widać — energii.
Rozwiązanie.
Energia otacza nas każdego dnia i napędza praktycznie wszystkie dziedziny naszego życia. Nie widzimy energii elektrycznej — widzimy toster, lampkę, drukarkę, telewizor. Nie widzimy też energii cieplnej — widzimy kaloryfer czy kran, z którego płynie ciepła woda. Dlatego stworzyliśmy format, w którym naszych bohaterów (polską rodzinę) otaczają urządzenia i instalacje pokazane w przekroju. Maszyny i urządzenia „odsłoniły swoje wnętrze” i, tym samym, napędzającą je energię.
Oryginalna forma wizualna wyjaśniła główną myśl (energia otacza nas każdego dnia), dodała firmie nowoczesności oraz uspójniła i wybiła przekaz na tle konkurencji.