Brief.
49% młodych ludzi deklaruje gorsze perspektywy zawodowe z powodu pandemii. Wielu z nich poczuło, że zawody, do których się kształcili, nie zapewnią im w przyszłości dobrej pracy. Google wraz z SGH stworzyli reskillingowy program edukacyjny, aby im pomóc zdobyć zawód z przyszłością. Jak ich jednak zachęcić, do decyzji o nierzadko całkowitej zmianie pomysłu na siebie?
Wyzwanie.
Zaprezentować młodym ludziom 8-tygodniowy kurs Google i SGH, który pomaga im zdobyć nowe umiejętności cyfrowe i przygotować ich do rozpoczęcia pracy w marketingu cyfrowym. Celem było pozyskanie 6000 aplikacji w długim formularzu zgłoszeniowym.
Rozwiązanie.
Stworzyliśmy nazwę "Umiejętności Jutra" oraz przygotowaliśmy koncepcję i strategię komunikacji programu. Zaprosiliśmy do współpracy influencerów, którzy przełamywali obawy i bariery związane ze zmianą planów dotyczących przyszłości zawodowej. Zbudowaliśmy świadomość edukacyjnego programu Google i uzyskaliśmy wiele pozytywnych opinii na temat programu od młodych ludzi.
Daliśmy nowy zawodowy start tysiącom młodych ludzi, którzy mogą śmielej patrzeć w przyszłość i budować swoją karierę w oparciu o solidne fundamenty.