W co ty grasz?

Nowy format promocyjny w ramach kampanii miniserialu „Królowa” na Netflix
Netflix case study w co ty grasz

Brief.

Biblioteka Netflixa rok do roku powiększa się o kolejne polskie produkcje. Netflix coraz mocniej inwestuje w polski rynek, tworząc nowe tytuły - zarówno filmy i seriale. W czerwcu 2022 roku premierę miał kolejny polski tytuł “Królowa” z udziałem Andrzeja Seweryna oraz Marii Peszek. Naszym zadaniem było stworzenie nowego formatu video, w którym przedstawimy nie tylko nowy tytuł, ale również polskie talenty oraz opowiemy o ich pracy na planie. Cała realizacja miała być skierowana do społeczności zgromadzonej na kanałach social media Netflix Polska.

Wyzwanie.

Poszerzanie wiedzy użytkowników o kolejnych polskich talentach, występujących w nowych produkcjach Netflix. Realizacja w pełni publikowana na wybranych kanałach social media

Rozwiązanie.

Stworzyliśmy nowy format pt. “W co ty grasz?”, w którym Maria Peszek, i Andrzej Seweryn rozmawiali o tym, czego na ekranie nie widać, poruszyli wątki ich więzi na planie oraz wyzwania z jakimi się mierzyli, co zdobyło dużą przychylność widzów. Aktorzy podkreślili, że udało nam się stworzyć dla nich bezpieczną przestrzeń gdzie mogli pokazać swoją prawdziwą twarz i wspomnieć o tym, o czym nie zawsze mówią w mediach.

Format ten tworzy nowe możliwości narracyjne i będziemy mogli go powtarzać w przyszłości w ramach promocji innych polskich tytułów.

Wyniki wyłącznie organiczne:

  • 7000 reakcji na Facebooku
  • 36000 odtworzeń na YouTube
Business Unit:
K2 Create
Klient:
Netflix
Online:
W co ty grasz?
Branża:
Entertainment
Usługi:
Strategy & Creation
Editorial
Content
YouTube production