Fabrity stworzyło wirtualną klinikę koronawirus.dimedic.pl, pomagającą bezpiecznie diagnozować pacjentów i pacjentki z podejrzeniem zarażenia SARS-CoV-2.
Firma stanęła przed wyzwaniem związanym z wdrożeniem serwisu internetowego, oferującego użytkownikom i użytkowniczkom kwestionariusz medyczny pomagający w postawieniu wstępnej diagnozy. W przypadkach, w których odpowiedzi wskażą na możliwość zakażenia SARS-CoV-2, informacje o pacjencie przekazane miały być do lekarza, który skontaktuje się z nim telefonicznie i na podstawie dodatkowego wywiadu podejmie odpowiednie kroki.
Fabrity zaprojektowało i wdrożyło serwis, który umożliwia przeprowadzenie wywiadu medycznego online: koronawirus.dimedic.pl. Dzięki stworzonemu rozwiązaniu pacjenci i pacjentki mogą dokonać wstępnej diagnozy bez wychodzenia z domu i w razie potrzeby uzyskać kontakt ze strony lekarza. Do tej pory z rozwiązania skorzystało tysiące osób. Po wyznaczonym czasie system wysyła przypomnienie do przebadanego o konieczności ponowienia wywiadu w celu sprawdzenia, czy stan chorego uległ poprawie.
Dowiedz się, jak tego dokonaliśmy. Przeczytaj więcej w serwisie Fabrity.