Współpracę rozpoczęliśmy od relaunchu Żubrówki Bison Grass. Aktualnie prowadzimy obsługę stałą i akcje promocyjne dla 3 marek z wizerunkiem żubrów na butelce: Białej, Czarnej i Bison Grass.
Współpracę rozpoczęliśmy od relaunchu Żubrówki Bison Grass. Aktualnie prowadzimy obsługę stałą i akcje promocyjne dla 3 marek z wizerunkiem żubrów na butelce: Białej, Czarnej i Bison Grass.
Kiedy wygraliśmy przetarg, Żubrówka Bison Grass kojarzona była głównie z „szarlotką”, a należny jej blask dawno odszedł w niepamięć. Naszym wyzwaniem było odświeżenie jej wizerunku i dotarcie do młodszego odbiorcy.
Samemu można zrobić coś głupiego, a razem już coś, czego głupio nie spróbować.
Podstawą naszego digitalowego relaunchu stał się mix cydru i Żubrówki. W jednym drinku połączyliśmy dwie natury - Pięknego i Bestię. Następnie, zrealizowaliśmy serię filmów z przygodami bohaterów naszej opowieści oraz stworzyliśmy przestrzeń, w której fani mogli udostępniać zdjęcia oraz inspirować się do tworzenia własnych wariantów drinków z Żubrówką.
Letnie przygody Pięknego i Bestii odtworzono 28 milionów razy, a z nową komunikacją Żubrówki Bison Grass dotarliśmy do prawie 4 milionów odbiorców z grupy docelowej. Wyniki te osiągnęliśmy uzyskując prawie 3-krotnie niższy cost per point, niż przy kampaniach telewizyjnych.
Kampania z Pięknym i Bestią zapoczątkowała nasze działania dla Żubrówki Bison Grass w social mediach. Chcąc dotrzeć do młodych ludzi, komunikujemy ją w sposób lekki, bezpretensjonalny i… imprezowy. Przekaz działa - zasięgi pojedynczych postów osiągają ponad 2 miliony wyświetleń, a fanów wciąż przybywa.
Zimą brakuje słońca, zieleni i trawy. Choć w butelce Żubrówki Bison Grass trawę można znaleźć nawet w trakcie najostrzejszych śnieżyc.
Tworząc akcję #ZimaNaTrawie weszliśmy we współpracę z wytwórnią muzyczną Alkopoligamia.com oraz z youtuberką Globstory.
Zorganizowaliśmy konkurs fotograficzny, w którym główną nagrodą był wyjazd do Puszczy Białowieskiej dla grupy przyjaciół — zwycięzców wybieraliśmy co tydzień.
Posty konkursowe osiągnęły zasięg około 800 tysięcy, a te w których przybliżaliśmy Polakom właściwości trawy żubrowej - 750 tysięcy. Zimową kampanię Żubrówki Bison Grass przyjęto bardzo entuzjastycznie.
Żubrówka Biała to najpopularniejsza wódka w swojej kategorii. W 2017 r. na rynek weszły jej nowe warianty — Żubrówka Biała z nutą jałowca i z nutą mięty. Kreację do kampanii oparliśmy o format #NoweNuty, który stał się tak popularny, ze generował zasięgi na poziomie 1,5 miliona.
W 2018 roku z kolei zaprezentowaliśmy stado żubrów w Puszczy, dzięki czemu mogliśmy opowiedzieć historię o wspólnotowości oraz zagrać wartościową fotografią.
Żubrówka Czarna to łagodna w smaku wódka, która lokuje się w klasie premium. Naszym zdaniem było rozpoczęcie komunikacji w social mediach i przybliżenie marki konsumentom. Opowiadaliśmy o trzech powodach do dumy, a od czasu do czasu, nawiązywaliśmy do aktualnych wydarzeń — i uzyskiwaliśmy świetne wyniki. Najpopularniejsze posty osiągały ponadmilionowe zasięgi.
A gdy zebraliśmy odpowiednie grono fanów i przedstawiliśmy Żubrówkę Czarną, zaczęliśmy nawiązywać do spędzania wolnego czasu z przyjaciółmi...
Z czasem rozpoznawalność marki wzrosła, a my sięgnęliśmy po odważniejsze środki przekazu i wkomponowaliśmy butelkę Żubrówki Czarnej w nietypowe, malarskie kadry. W ten sposób powstały bardzo wyraziste i wyróżniające się kreacje.